klä ut sig är inte pinsamt om man är två









-hej mig själv! nu har jag en liten plan för dig idag när du är hemma och tycker synd om dig själv. ring csn! har du redan gjort det? bra! ta en lagom pantningspromenad när du erövrat petflaskornas berg och skapat fred mellan det och alla tidningar som RASAR (alltså vitisgt. RASAR som i alla kvällstidningsrubriker). jag vet att du vill göra nåt fint för din roomie vars snällhet är gränslös och du mest ger honom smutsig disk som tack, men den där idén om att fixa hans cykelpunka kanske inte håller eftersom attt den är låst. så då kan du ju ha det med dig när du hivar onödigheter i köket. han brukar ju svära när det trillar kartonger i huvudet som du sparar för att slå in julklappar i nästa jul.

-hej hej mig själv, okej, jag fixart. bara för dig! men sen tänker jag göra nåt som jag tycker är kul och gärna barnsligt. hade det varit nittiotal hade jag kanske busringt. men jag ska nog klä ut mig och ta posekort. ja! det ska jag göra!

-ska du? jag med i såfall, om det är okej?

-tack, du ställer alltid upp. så jag slipper skämmas.

-mm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback