Draft: Okt. 7, 2009





utkastens tillhåll.
passar rätt nu också de orden men i andra pusselzoner:


jag drömmer att du är gammal.
inget kan vara nära inpå. allt måste jag fly från en liten bit, klättra upp för en överskådlig blick. jag vill ha en hylla ett hyllplan att kika från.

kanske vara med bara mig själv. lära mig att vara den som drar i tanketrådarna när de fladdrar och spänna och spärra upp och låna ett och annat ord gjorde jag senare i mappar som ligger nära till hands.

nej. höst?

fokus?

ett kryphål?

alla bor i mitt hjärtansvar men jag måste lära mig att det inte är så.

jag behöver verkligen skriva.









min egen huvudknackare hinner ikapp och ögonen blir tunga.

något i sommaren har försvunnit och vindarna är kalla.

har inte tänkt på länge inte skrivit en enda sida.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback