freewilly


men typ HEMMAKÄRLEKEN hemmakärleken. pusting out. what up syrendoften, stanna så länge du vill. jag vill ha en apa, tänker på det varje dag. annars har jag inget att skriva men kanske ska fortsätta trenden nu med mitt bloggkorrekta jag.
är veckaveckaig igen i ryggmärgsplaneringen som gror utan att jag märker det. här kan man göra vad man vill så har hjärnan planerat upp hela veckan utan att berätta för mig. ska nog lura den nån dag och göra nåt annat. om du var en kalender istället för en blogg hade jag berättat att reningsborgsbesök med lärjedalspromenad är tänkt på lördag och att göteborgs konstskola har elevutställning samma dag. hälsa på i... skärgårn, senare delen av helg. m2 vill dra till london nästa helg på tal om helg. alltså. jag v i l l. har ju t.o.m pengar. synd för viljan att man är plikttrogen i dagens sparmålsmedvetna dagar och europa stannar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback