promenad



lyxet i att få gå av en lång stund på eftermiddagen imorn kan vi tacka göteborgsvarvet för!



men är så tyckaom-ig på mitt jobb och. allt. säg att det är våren om du vill.
här sol och vind och brittisk humor och trötta kroppar.
vad mycket lättare öronfiltret fungerade dagen jag aldrig mer höll en cigarettt mellan läpparna. i rummet med alla elaka ord i tät dimma behöver man inte gå in. känslig är jag för alltid men inte i onödan.






ibland måste ordfärgen få bli som den vill bli i en blandning. tillbaka i kors och tvärs, ser jag när jag någon gång tittar, vet den aldrig att ha samma uttryck, låt det säga mer om stunden än mig då.

säg att det är våren men förra året var många tankar på i minnesgång en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback