hi b.



hallå bloggen. nu ska du få vara en blogg tänkte jag. kom just hem efter en mysig kväll på bazar. bästa i veckan. diskuterade babysim, baux och bad - som i första doppet, gjort! (påskas) highscoreat loss innan hos min jans i inte singstar men lips, typ mest genom att skaka på micken och få marackaspoäng. just nu äter katt serpentin som tydligen gömt sig kvar i nåt dammigt hörne. annars gillar jag igår när hon slängde sig rätt på gardinen i hopp om att fånga siluetten av en fluga bakom, och hängde där i klorna med tassarna rätt ut åt fyra håll 1,5 meter från golvet. jag köpte rocky idag och ångrade mig innan jag ens öppnat. men läst en sjukt värd bok i veckan: vägen. jag har inte köpt skorna och är stolt. snart flyttar anna och jag längtar med henne, och att åka till blomsterlandet och köpa växter hit. vet inte om jag ska sova nu eller titta på waltz with bashir. ska ju ändå jobba natt hela veckan. kommer missa hela
det här och bästa klubb svett men vad gör väl det när man har bästa sommarschemat med ledigt under precis det jag ska göra. är dessutom en utställning kvar på stadsmuseet sen. från hbtgbg alltså. hejdå. ps. sommarkvällar på väg och idag luktade det grönt. har också bestämt klänningsmodell till syet och kanske två hattar och att husvagn bör hyras i danmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback