triggerhappyme




tänkte bara berömma mig själv förresten för jag vet vad! tack tack mig själv. hang on there! för mina andra jag som inte vet vad jag pratar om, så kan jag bara säga sluta gå in på adidassidor i trans och glöm nikeskorna bums!



saknar gorenje och katt, i kombination helst, med timjan. får jag ta tillbaka det jag skrev nån gång innan jag gick på om jobbsug? hade jag stängt av hjärnan? haha! släpp ut mig. fast inte såå bad som igår. för fenomenet här är att sista dagen säger alla som längtat sönder sig hem att de skulle kunna stanna en vecka till. som när man är så hungrig att det går över. sen också så är det hjärtavärmare runt en. och mata måsisar på däck.



läs det
här!



och titta på det här och det här! eller förresten på alla avsnitt plus world shut your mouth.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback