liggsår


snälla ge mig vår snälla ge mig vår

kära blogg. idag orkar jag inte gå ut. inte på hela dagen. istället tänker jag gnälla. och vara efter och titta på säsong fyra av Lword och fortsätta vara kär i helena peabody (rachel shalley. eller vad säger jag! det är ingen skådespelare. de finns alla på riktigt!) tänk er att aldrig ägt en bärbar dator, och blott en söndrig dvdspelare ända sedan den ramlade ner på hyttgolvet en riktigt gungig dag på båten för två årsen. förstå då njutningen i att kunna ha datorn i sängen nu! inte 30kilos stationära. utan jag har ju köpt en bärbar nu! lovelovelovelove. hade jag avslutat parentesen? jaa det hade jag. dåså.

program jag saknar:

macgyver (alltid. fast jag har säsong ett, två och fyra på dvd. det är som videofilmer fast på skiva! fiffigt va! det jag skulle komma med ännu en lång perentes här var att, det här är rätt roligt men lite fult, jag köpte dem till jannas 25årsdag. men sen kunde jag inte hålla mig. så nu har jag tittat på alla. hon ska inte få dem längre. de blev mina. men jag har typ aldrig köpt en enda dvdbox i hela mitt liv förutom hasse&tage. och bränd version av scrubs i thailand. fast nu var det ju inte det som var det fula utan att jag tog hennes present. och det fanns ingen chans att jag kunde hålla mig för att berätta det för henne. men jag tror det är gottgjort nu kanske när hon fick en barcelonaresa istället!)


ALF






the kids in the hall





Kommentarer
Postat av: Jannan

Du är mitt favoritliggsår.

2009-03-03 @ 11:51:23
Postat av: Jannan

Jag köpte ett jättepack toapapper till din födelsedag, men jag var sugen på att prova hur det kändes mot rumpan, så jag öppnade det och en sak ledde till en annan, men om du vill kan du få pappret använt. Jag har sparat det.

2009-03-03 @ 11:52:50
Postat av: tilda

jasså men jag köpte ett gäng pubertala skämt som du kan få!

2009-03-04 @ 14:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback