från



ner för backar från lunden i natten med  en aning ljummen luft nånstans i kylan och bekväma skor och en gammal ton och alltid mycket tankar som glömmer bli ord på tangent sedan.


han som sitter på min pakethållare satt i väskan en gång som en dubbelsjäl.


jag tror mer än någon men sparar en stad av händelser som kunde varit förklädda, orden, i finare kläder om jag bara visste om dem.


sårbar är stark vet du. namn har människor. fantasi som barn. jag tror mer än någon men sparar tills tyngdlagen drar och väntar in i det sista att sålla.


många fina hemligheter bor ensamma. stor plats. hjärta är ett torg. samlas där. men jag målar på er. som magifärgen jag lägger på få.


Kommentarer
Postat av: M

kurrr!

2009-03-19 @ 07:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback