slutsamlat



dagen jag besteg tvättberget och sönderdelade det i partiklar blev också dagen jag fann den strömska skattkistans oändliga innehåll, gömd bakom hindret snåriga sladdbusken under skrivbordet. jag stack mig papercutade mig. jag fällde separationstårar när jag slängde det som mina sinnens lilla gnutta sunda förnuft sa att man inte kan spara på. aldrig dammtårar i mitt hus, men rörighet eller ordnad oordning som mamma säger. öppna skåpen på egen risk myntade hon också. det var den enda regeln hon hade för mina gäster när jag var barn. det och "gå aldrig hungrig" . nu undrar jag: varför har jag sparat bowlingresultat där jag har 100 poäng mindre än de andra?
var går alla nycklar till?
vad tillhör alla laddare??

Kommentarer
Postat av: emma

du är så fiiiiiiiiiiiiin!

2009-03-08 @ 05:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback