jagvillintehafebruarimernu



janna påminde mig om när killinggänget var i göteborg för att prata om fyra nyanser av brunt, jag tror de höll på att spela in den då, det var en presskonferens på bommens salonger. vi gick dit och alla fick ställa frågor. vi gick hjärtligt in för det. janna klädde ut sig till veiron i ottan, jag klädde ut mig till greger och jannas kompis till ett koreanskt adoptivpäron!

dagens sötaste:

när jag pratade med mamma idag sa hon:
"tilda, jag råkade bjuda jan hammarlund på min födelsedagsfest"
"hur råkar man bjuda jan hammarlund på sin födelsedagsfest?"
"han var med på i min såndär mejlingadresslista, för att jag får nyheter om hans konserter, eller inte bara jag då! sedan skrev jag och ursäktade mig att det hade blivit fel."
"jahaa.."
"men jag skrev att han såklart gärna får komma om han vill! men han svarade att han inte hade tid"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback