utkast: igen.



hittar en salig blandning av halvskrivna nattinlägg och sommarbilder (hann aldrig skriva där nån månad, det var tider det innan man blev datanörd), dikter och har jag tänkt det där.. ja du, där får det ligga. det är ju lite sent -fast efter är underskattat idag när alla ska vara före men- att analysera blottandet i bloggandet, men stannar gör det mesta.
en klasskompis berättade om den där skambyrån eller vad den heter där man bara läser upp gamla pinsamma har jag tänkt det där.


annars.
snön kom. julstämningen vinner alltid över hattankarna om konsumtionsoffer och ursäkter att få baka flera gånger i veckan kan aldrig vara dåligt. pyssla är ordet och glögg är doften. jag är sjukt mammig mest hela tiden och tycker om att vara inne mer och mer för varje år. okej, sedan förra året.
jag pratar alldeles för mycket om vissa saker och är en upprepning som alltid. men det vet dem man kan vara tyst med.
jag har börjat på fyra böcker samtidigt och jag har bränt sönder min mikro som inte luktar mindre rök för att man ställer ett glas kaffepulver i det.
jag har köpt färg istället för mat. men blivit storkoksexpert såhär i knapra studenttider och fattigaste tiden i mitt liv någonsin. ännu en sak som är dödligt tråkig att prata om.
på vagnen vill jag bara lyssna på musik.
i skolan vill jag vara länge.
nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback