solen


http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=455596

alla elever på gunnarredsskolan får en laptop.
jag minns när jag gick på samma skola för femton årsen. vi fick en dator till klassrummet. på den fick vi i tur och ordning lära oss att öppna word, skriva vårt namn, adress och spara det på diskett.

då var rektor bengt fritidsledare på vårt fritids "solen". han och maria -vår andra fritidsledare- var de busigaste vuxna jag visste. jag tyckte så mycket om dem att jag blev glad när pappa skulle hämta sent ibland, så jag fick stanna sist. när alla andra hade gått hem, då fick man spela spel ensam med bengt eller maria.

maria var kär i prince, sa hon när man frågade. men jag visste inte vem prince var. så jag ritade maria bredvid en prins, med krona på huvudet.

Kommentarer
Postat av: Jannan

Får de?!

Postat av: tildis

jaa, kolla länken!!

2008-11-06 @ 03:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback