tangentbord ur funktion ooch llite hjärnan som blev pinsam



jag förlorade min bästa dag med kroki i veckan till förmån för nästa månaaddshyra som blir räddad och en helg på ett hav men i morgon åker jonmathaan hem till kandada och jag hinner innte säga hejdå, jag tänker attvi alldrig mer kommer ses och allt stannar i ett knip och mammas middag ändraas igen men jag vet inte vad jag ska tänka när någfon säger att jag gör alla besvikna. påå den här båten är det lika svårt att tänka som det är lätt att tänka för mycket och tangentbordet fungerar inte.

varför berättar jjag hemliga moprgonplaner i utomkroppslig uppleeveösestund när jag sitter bredvid och ser mig själv bli sskrattaaretande töntig. tur att det är roligt att skratta. men jag hade gklömt hur det fanns en som gör allt man säger väldigt darrigt och eviogt beundrande. och UR FUNKTION blir jag hahaha eller suck eller jaja eller allt på samma gång. hade hursomhelst glömt att ggränslöst snygg finns. men jag kommer ihåg lite nuförtiden. jag är gammal och sser ibland inte bakåt. det känns som att livet susar och baakom är det suddigt. stannar och tänker har ju alltid varit mitt värsta och hela tiden. men nu är dfet nåt annat. älskar ett nu.

saknar min bästa vän ikväll och äär lite nervös för att gå tillbaka i minnet imorn meen

orkar inte sova här fast ghung är bra sömnpiller men ÅH tur nu får jag sskjutss hem i natt hej lägenhet snart!!!


ps.
MATILDA jaag ska fixa ditt handfat innan veckan är slut


Kommentarer
Postat av: Britta

ÅH handfawtskvinnan. Som en händig stålsyster och en handlingskraftig rörrensande kvinna. gillar också att du skriver utan punkter. verkligen. känslan! tänker också på s-kursen och b-resan vi pratade om. har redan spikat!

2008-12-02 @ 09:34:47
Postat av: Britta

ÅH handfawtskvinnan. Som en händig stålsyster och en handlingskraftig rörrensande kvinna. gillar också att du skriver utan punkter. verkligen. känslan! tänker också på s-kursen och b-resan vi pratade om. har redan spikat!

2008-12-02 @ 09:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback