årets julkort



gick visst inte att sova riktigt än för telefonen gick varm, nu ska jag packa dina favorittidningar sanna. "kan du fatta att du ska få läsa de tidingarna??"

blev mig själv igen på fyra timmar! ibland känner jag mig vuxnast i världen. och ibland barnsligast. tur det. att man inte är mittemellan! vet du vad bloggen? jag vet inte så mycket men jag älskar att lära mig. fast jag har rätt så dåligt minne.
men vem kan ha allt?
janna sa du att alla sifferkombinationer finns i pi? jag kan inte sluta tänka på det. euklides var från dina rötters land. eller det kanske var primtal han förklarade.


ska vara riktigt bloggig nu och lägga in ett fjortisposekort på mitt nyårskap:



äh, man såg ju ändå inget.




förresten HAHA! här är världens roligaste/sorgligaste julkort:







Kommentarer
Postat av: Jannan

Pi är det vackraste på jorden.



Alla är vi greker, rötternas land.

Postat av: Matilda

jag har delat ut post till savolainen. allt från thailand.

2009-01-12 @ 18:37:16
URL: http://brittayorke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback