händ



jag vill ha snö och en katt
eller en regnskog och ett äventyr går också bra

en kväll på skandia får räcka sålänge

ursäkta upprepningen men: CREATURE FEAR (bon iver) repeat



tidsfördriv till vagnen går:


3 ovanor: öh. ska jag välja tre?? vi konstnärssjälar( ?) fäster oss och får en allt annat än ömsesidig relation till allt för mycket, jag älskar mina ovanor precis som beläggningarna i badkaret, det är konst, gammal disk också. jaha man ska ge korta svar? jag lämnar ALLTID nästan tomma paket i kylen. det var inte lika roligt när man flyttade hemifrån pga utebliven reaktion. så jag gick och skaffade en inneboende. i förrgår åt jag upp hennes ost. svävar jag iväg nu igen? JA! där har vi en ovana. dagdrömmaren. fastnar i en tanke på vagnen och glömmer att gå av. löser världsproblemen i duschen och bidrar till växhuseffekten. det verkar vara en rolig effekt, är lite pepp på den. eller vattenslöseri kanske inte hjälpte till? sedan har vi ju de där lesbiska ovanorna men de går säkert över!!

 3 vanor: jag lyssnar på P3 varje dag. tillhör P3 dokumentärfansen. och jag är kär i krister. idag handlade det om "ett litet tips". allt från att man ska ställa in kokad mjölk i kylen för att få bort dålig lukt (ännu ingen som har tips på brandlukt som grott fast i mikron??) till att om man bränner sig ska man inte kyla skadan utan värma på nytt, alltså ett bränt finger på plattan tillbaka till plattan. lilla krister lät skeptisk. men en gammal kock bekräfatde det och tydligen är detett gammal smedknep. jag vet inte, jag är inte klumpig och bränner mig aldrig. NU kom jag på en till OVANA som borde stått däruppe. klumpigheten. tex. BÄSTA kvällen ever på nef när diplo var där. dansade oss galna helt nyjtra. och jag lyckas cutta upp hela foten på en glasbit som gick igenom skon och det var blod överallt.

senaste film: frida

favoritcitat: alla ola salos

NEJ det här var ju lika tråkigt att skriva som att läsa andras.. raderar resten av frågorna. annat var det när man var liten och skrev slut mina vänner-böckerna själv. jag hade nämligen inga vänner. så nu tänkte jag skriva lite om min miserabla barndom. var var jag? jo. brukade fylla frågorna, det var det bästa jag visste, men smaken när man är typ tio år ändras ju från dag till dag, och IST SÄVENTIIN var inte lika coolt den ena dagen som den förra så då fyllde jag i en helt ny sida och tillslut tog böckerna slut. tyckte även om att göra hitta-på-personer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback