guru


hon är anledningen till att jag började med mitt stora bloggintresse, som jag nu helt och hållet försörjer mig på: blondinbella! (http://blondinbella.se)
och igår hade jag bänkat upp när hon medverkade i belindas talkshowöppna kanalen. hennes rörande ord ekar idag i mig och har etsat sig som grunden till en mindre livsfiosofi. hon fick nästan tårar i ögonen när det pratades om fejkväskor. inte ens i vårt moderna samhälle kan man nämligen veta om plagget man köper från NK är äkta..


TIPS: nu kan du följa blondinbellas blogg via mobilen!!

Kommentarer
Postat av: Britta

hahahaha!



du föresten. snart bor vi fanimej två ynka hållplatser ifrån varann. Då får det blir oldmatildacrew på allvar. iaf nån gång ibland. oftare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback