nattinatt

kan aldrig låta bli att tänka på hur bra jag har det när en vecka känns evighetslång. det doftar vår, det låter vår. vi får vad vi vill. en kille delar ut metro bland avgaserna till bilisterna genom deras rutor, i nordstans P-hus, alltid med ett leende.

mitt område växer i mitt hjärta. tack jennie för en guidad tur bland allt som vetas bör. köpa grönsaker på ett torg och leka utomlands men jag är också kär i dyra konsum, just vårt har bästa ekologiska/rättvisemärkta urvalet. oj jag kommer bli en bra tant. men på riktigt. jag har aldrig känt mig hemma förr, det är en spänning att vara trygg.

(arctic)alex turners sidoprojekt last shadow puppets, och belgiska the tellers (för du gav mig)
och kooks nya fast persikopajsmakande album blir man mätt på jag gillar de som växer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback