boston tea party

fredrik och philip IN MY HEART!




idag stötte jag på en gammal vän på stan. henne har jag inte sett skymten av sedan förra hösten. vi blev bekanta någong gång när jag var runt sexton. hon heter IMPULS-SHOP-TILDA. jag märkte knappt när hon dök upp idag, som från ingenstans, och började springa mellan affärerna. hon är mästarinna i att guldkanta en afton och är galen i allt som glimmar, i sådant man aldrig använder mer än en gång. känner ni igen henne? ni vet, hon MÅSTE ha något nytt, om det så bara är nåt litet, när hon ska ut. hon brukade älska att häsla på mig precis innan helgen. kände mig alltid lite lurad av henne när basplaggen snopna tittade på mig genom skyltfönstrena och aldrig fick följa med mig hem.


inflyttningsfest i vasa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback