kollage à la olides

image356
liten mig. ville bara visa den här klockrena *dålig-ordvits-trumma* väckarklockan. den låter ALAAAH som en muslimsk böneutropare när den ringer. jag tror den är köpt på edel's i angered.


image357

image358

image359
anna kolla till höger, bildbevis på mig i skidbacken!

sorry jannsen, du är fotografen bakom bilderna på bilderna. en dag när du blir känd tackar du mig -korttjuven- för publicering; jag skådade din framtid och beredde vägen..





"MÅTTE JÄVULEN TA ALLA FRUNTIMMER" sa antons mobil precis.
det är hans SMSsignal och kommer från sällskapsresan.
"det är jätteroligt när jag glömmer sätta den på ljudlös på vänstermötena med alla feminister och så.."

borde inte jag ha vikninglines reklamlåt som ringsignal på jobbet? aaahFREAKOUT fast det kommer bara vara reklamskadade som fattar det roliga. det är ju å andra sidan melodin genom hela mitt liv, inte vikinglinelåten, utan att ca 99% av de som hör skämtet inte fattar att det är ett skämt. det bästa jag visste ett tag var att snudda vid gränsen till lite för ironisk, driva som fan och sedan när folk tveksamt ville börja skratta och frågade
"du är ironisk eller?" svara
"iro.. ero.. niski vad?? vad betyder det?"

Kommentarer
Postat av: Britta

haha wheeey


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback