fylleMJÖL och balkongbula



jag tror att bulan är en roligare hisoria än missbedömningen av müslipaketet till nattfilen, och krypaihoppågatanberättelsen.
jag skulle bara härma några yoyoungar som ey mannenade sig nånstans nere i mörkret under balkongen. eftersom att jag är smart duckade jag och gömde mig. men eloge till dem för pricksäkerhet! plötsligt kom en trädgren flygandes och träffade min panna! haha!


fick precis höra om en snäppet roligare händelse! min brors kompis, vi kan fanatsifullt kalla honom kompis 1, hade tappat bort sitt bankomatkort. det var tydligen bekvämare att föra över pengar till kompis 2, med samma bank, än att fixa ett nytt, så det gjordes regelbundet. när kompis 2 senare skulle söka socpengar och tog med sig en utskrift av alla utdrag var han tvungen att förklara en hel del överföringar med meddelanden som kebabneger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback