den här bjuder jag på


varför är biopubliken alltid mer underhållande än filmen?
allas kommentarer och skratt åt de lägsta skämten är lätt värt biomys en söndagkväll. min annars starka förkärlek till bio på dagen, med hela salongen för oss själva, till trots.

jag får skratta åt dem för det är mest av kärlek. jag älskar människor. fick se en kompis träffande parodi på mig med naiva repliker som "han är nog inte ond innerst inne för han tappade säkert kniven i hjärtat på den andre" men jag kan inte hjälpa det! jag har liksom bara en idol i alla.

men jag omges av människor som känner likadant, och man blir ju som man umgås.

längtar till nästa liv när jag ska bli ola salo och sjunga in vidsynthet i alla.

sålänge hoppas jag på att smitta av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback