våta drömmar


snokade fram fler roskildebilder från kristina jag inte sett!

lera. matilde chokladmjölk med rysk vodka från netto. lera. whitetrash-looken. lera. bandy (R.I.P!) lera. meggy! (megafonen vi snodde på funktionärsområdet sista natten och väckte hela west camp med måndag morgon vid fem. fick med danskar att demonstrera mot sig själva. hade auktion.. fina minnen!)
tjeckiska campet! ett gäng norska killar med en tjeckisk flagga, och groteska skämt om slovakien som de hatade! tjeck tjeck republic!




och en gammal bild från arvika. blev bundis med poliserna. synd att inte de blev bundis med mig bara.



kristina nu kom jag på hur jag längtar till du kommer till göteborg nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback