toiletsafesyndrom


tänk så mycket intressant det går på tv på dagen. typ våra bästa år. och oprah.
på oprah säger en bekymrad kvinna att hon inte kan bajsa på semestern.
en läkare förklarar att det upplever 42 miljoner amerikaner och det kallas "toilet safe syndrom".
man måste vara i en trygg miljö för att slappna av.

ja. det finns många viktiga frågor att engagera sig i här i världen.

man blir lika intresserad som när det står om IDOL på alla löpsedlar. okej, uttjatat att klaga på! jag vet! haha. jag säger ju att jag inte kan vara hemma så här många timmar.


kommer faktiskt att tänka på en fin toilet safe syndrom-berättelse, som utspelar sig på en festival för några årsen. en gammal kompis kunde verkligen inte bajsa någon annanstans än hemma. men efter några dagar var hon bara tvungen. så jag fick uppdraget att sjunga utanför bajamajan. och berätta historier. det tog sin lilla tid för henne ändå. folk som gick förbi såg bara mig stå där för mig själv i pissleran utanför bajamajorna sjungandes och pratandes med mig själv..


Kommentarer
Postat av: ghazal

hahaha hette den här "kompisen" möjligtvis ghazal......?

2007-11-24 @ 23:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback