host


usch jag är jättesjuk. men det gör inget, jag är nästan aldrig sjuk annars. förresten det är ett prima tillfälle att lära mig vara hemma en dag! okej, jag inleder experimentet nu! fast jag är liksom redan rastlös bara av att tänka på det.



tänker på sommaren. när man gör allt för att fånga tiden med händerna rinner den mellan fingrarna. åren snurrar fortare och fortare. men att försöka sakta ner tar bara värdefull tid, det enda att göra: blunda och njuta.

tänker på för bara några månadersedan när vi skulle lifta till köpenhamn klockan tre på natten. utan pengar eller ens jackor. men med en silvrig pompom. lyckades övertala en taxichaufför att släppa allt och flytta till köpenhamn med oss. han stängde av taxametern och vi var på väg.
historien tog slut vid kållered. med en skenmanöver. det var kanske bäst så.

Kommentarer
Postat av: 30 t

Unga dam. Tänk om du hade varit i Köpenhamn nu. Hur hade det sett ut.

Krya på dig! Vi bli friska som små blimörtar imon!!

2007-11-12 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback