back on track. to D.


förra veckan kändes så lång!
mysig helggäst..
klockrenaste inköpen: presenterna, till fröken nyinflyttad i sitt rosa hus, en käpp med inbyggd spritflaska och ringklocka och en ram med visningsbilden kvar från typ 91 föreställande blonda happy family i vita kläder på sommaräng.
sextiotalsstolarna, denmark close to my heart, men som inte gör sig på bild adderat med att jag ska klä om dem.

älskar att jag får fixa min lya från grunden som jag vill!



fick så fina iförvägpresenter av min älskling. som borde bli inredningsarkitekt.
du är en magisk del av mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Svennis jr

Jag saknar dig! Det är så tråkigt och tomt i göteborg när du jobbar. Längtar till lördag då jag får gosa och skvallra med dig. Puss

2007-11-29 @ 09:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback