surpriseparty tonight

ikväll är det överraskingsfest för miriam hemma hos tjejerna på fjärde långgatan, har inte varit där sedan nyår.


kikade igenom fotona i min resedagbok, kändes väldigt avlägset. äventyr från resan gjorde sig också påminda när jag sedan fått mail från luke som är hemma i australien igen. sakna! åh nu måste jag lägga upp lite bilder från våra motrorbikeadventures runt om norra thailand bara för det:




och de andra bilderna, i förra inlägget, är lite vad som hänt mina veckor hemma. min kamera är spårlöst försvunnen, så alla bilder från min grillkväll slash välkommenhemmigsjälvfest saknas. det var mysigt! älska vårkvällar. älska att det är ljust så länge. allt grillbart vi kom åt, vin och goda vänner. tack för underbart sällskap. och min rosa sopborste jag fick i present!

annars sedan sist. anna f har fyllt år, vi åt mastodontmiddag i grekisk form hemma hos hennes mamma, och skrattade hejdlöst åt tanklösa svar när vi spelade familjegeni tex "vad hette vulkanen som ödelade pompeji?" "tänk på pizza nu anna.." "hm.. calzone??" kvällen fortsatte på pustervik och gretas. dansade för mig själv och hamnade på efterfest i johanneberg med nya ansikten. ett av dem täcktes av en plastpåse, med hål för ögonen, nästa dag när en tjej skulle skydda håret, då vi var på väg till spårvagnen i regnet. hon glömde bort sin heta huvudbonad vilket blev sjukt roligt när hon började prata om hur man bryr sig om vad man har på sig när man går på stan.. dagen fortsatte med pizza och the offica i jannas sällskap, båda somnade innan minutvisaren hunnit springa ett varv runt klockan..

diverse fikor med micke, mackan och sara, sanna och anna, har hunnits med mellan båtdagarna.
och några öl på henriksberg på ishs releasefest/jonks födelsedag. janna satt i kassan och spred kärlek som bara hon kan! och söta miss smörbögkvist, som hon kallat sig på gästlistan, från min gamla klass stötte jag på där. någon av dagarna därpå blev det också lite diskussion om roger pontares son, eller var det kanske nordmans son, med CK och janna på kellys.

grillning i slottskogen har utförts tillsammans med majornagangstrarna.

och jag och daniel agerade flyttfirma, saras pick och pack befinner sig numera vid kapallplatsen.

en middag med mamma har också ätits. och en middag med en liten solstråle.

såg även the ark på trädgårn!

vår. och mina vänner som jag har så mycket att lära av. allt känns spännande. vårpirr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback