måndag.

coldplay och fyra koppar kaffe.


djupa filmer hos björn med janna, per, robin och martin igår. not another teenmovie. och fjorton suger. svenneångestfaktorenmiljard men björn och martin suckade nostalgiskt och beklagade sig över hur livet aldrig kommer bli som när man var fjorton igen.

i morgon ska jag och mamsen ta en simtur i valhalla. och på kvällen är det åter dags för en vecka på vatten med mindre klor, äkta havssalt.

tjohoo! mobilen ringde! eller mobilen ringde inte till mig, det ringde i den, och det var en bästaste vän som ikväll ger upp stockholmsäventyr för ett tag och tågar in i min stad vid tio. johan jag ska klippa till en bunt konfetti! i pridefärger!

men nu ska jag gå och handla för farfar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback