kaka på kaka

hemma i saras nya lägenhet vid kapellplatsen, medan hon bakar äppelkaka, snokar jag i hennes dator och hittar bild från min grillfest. och några från i höstas!





nu väntar en ledig vecka. igår när jag mönstrat av, med träningsvärk i hela kroppen, fick jag annabesök. och våra magar fick vinbesök.

idag vann jag tantpoäng. jag är numera ägare av väldens fulaste ECCOskor. det är hög tid att skämma bort mina fötter.


min lediga lördag var underbar. fast dimman la sig tidigt. på väg till mitt födelsedagsbarn skrevs visan "folköl och terpentin". en söndrig säng och två fester senare befann sig gretas lokaler omkring mig. johan säger att jag gjort honom en usel fejkstempel.
men. jag älskar att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback