varm

(angående antons rökning)
mamma: är det något mer du dolt för mig?
anton: jaa, jag är med i O.G
mamma: vad är det?
anton: original gangsters
mamma: jaha, jag trodde det betydde ogift..



förra helgen i stockholm med min janna gav mig secondhandfynd, fikamys med bla malin, några öl och massa inspiration med tess, middag hos viktor.. blev fast en natt för länge tack vare stormen.


om några timmar åker jag till asien. ströpackar lite. försöker att inte få med mig för mycket. jag har NOLL resfeber. väntar på att den ska hoppa på mig vilken sekund som helst. är liksom inte nervös på något litet endaste sätt. ska bara bli så skönt att åka, så känns det.

hejdåfesten igår=så bra!
jag lämnar sverige totalt uppfylld av kärlek. överdoserad. mina vänner gör mig så lycklig.


efter jobbet i fredags natt fick jag skjuts av mikael, när vi kom fram satt vi och lyssnade på musik i bilen till några cigg, en sådan där stund jag aldrig kommer glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback