tut i örat

rastlösheten kryper under huden, åker om två veckor och trodde att det skulle vara skönt att inte jobba men hjälp, jag kan ju inte sitta och försöka komma på vilken ton mitt tinnitus tjuter i i två veckor.
stockholm i helgen med janna är inbokat och låter ganska mycket bättre.
gaystraight2hell på respect i lördags, johan och sara undrade hur klockan åtta blev klockan tio när vi skulle förfesta, men hur många ursäkter det än finns för att komma försent så har jag förbrukat dem. jonna kom förbi och sa hejdå, håller tummarna för henne i dubai. arvid visste inte att det var gaykväll men jag är glad att han hamnade där, och emma -ingen kan göra en gladare! plus en söt liten blink som inte gillar tequila men falafel.
när jag igår vaknade på kvällskvisten mådde jag som jag förtjänade som det heter, sådär som bara tre glas vatten, spy, två glas vatten till och en pizza kan bota. garden state med far och bror. övningskörning till mackan där sara och peter och SMALA SUSSIE -sveriges bästa film!- väntade.
när jag gick därifrån idag råkade jag stänga in en katt i hans trapphus och den skrek men jag hann inte springa tillbaka. mötte ninne på stan och vi råkade slänga skräp i en papperskorg utan botten, såg mycket roligare ut än det låter. fikade med min älskade mamma, du anar inte hur bra du är! och avslutade dagen hos johan, vi var tvugna att pausa i kalle och chokladfabriken för att gå ut och köpa choklad! vi bestämde långpromenad i hovås i morgon. fast lollo bjöd mig hem på pannkakor. och sedan ska jag hinna träffa anna innan hon går på båten.

nu väntar min bok. jag ska låna många böcker och har köpt några till resan. måste ha med mig skissblock också.

jag skrev lika snabbt som det låter när man läser, antar jag, för jag är kissinödig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback