filmväder

såg the village med pappa och anton men ingen av dem blev förvånad över slutet. det visade sig att en viss tilda när hon hade sett den på bio glatt sprungit hem och avslöjat hela filmen.

myste hos lollo idag och följde henne till båten. när hennes rullväska fastnade i spåret sa hon "min väska tror att den är en spårvagn"
anna var så brun efter spanien! hon hade drömt om att jag suttit och gömt mig under ett bord i kort kjol och supit! försökte vända drömmen till "ja men det betyder nog att jag vill skydda dig när du ska till thailand!" en annan gång drömde hon att jag körde bil på hisingsbron i fel fil..
vinkade av dem på landgången för hade inte sett de flickorna på såå länge!

haha ojdå, gick ut i vardagsrummet där anton fortfarande sitter framför the village, och kollar på bortklippta scener, han läser alltid hela eftertexterna för att det är lika viktigt som filmen och en förolämpning att inte göra det, men på tal om "sjätte sinnet" som den regissören också gjort så hade jag visst förstört slutet av den för honom också när den kom!!


Kommentarer
Postat av: Broder Anton

...Även Fight Club kunde jag av någon konstig anledning slutet på innan jag sett den. Puss!

2007-01-10 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback