lussebull & nostalgigull



hälsade på svennis JR:s familj! stor släktträff. vi skrattade gott åt gamla minnen, grät även en skvätt när vi pratade om floder vi bott i och flytt från.







hur mycket vuxenpoäng är inte en verktygslåda?
roligaste frågan igår ställde ikeakassörskan: har ni ikea family? (ni som i mig och johan. som ett par.)
och roligaste kommentaren! var när jag presenterade mig för en kille johan kände och han svarar:
"jag har redan träffat dig. första gången kallade du mig jafar. och du sa att du legat med min mamma. jag kom från landet då så jag blev lite chockad."
HAHA, visste inte vad jag skulle svara förutom:
"så bra att du fick en knuff direkt ut i stadshumorn (...) då"





jag är störtkär i den här fåtöljen. SKA köpa den.






anns and i värmde upp inför 90talsklubben, min lillebror ska ha ikväll, när vi spelade BACKSTREET BOYS-sällskapsspel! när jag var elva gjorde jag och min barndomsbästis det spelet. hade nästan glömt bort det. sjukt ambitiöst gjort, vi har t o m gjort spelpjäserna själva! och alla fråge- och påståendekorten vi skrev kunde vi utantill. (fixeringstendenser att ana redan då?)

fortsätter på det temat med min gamla utslitna backstreetboys-tshirt! ska ha den ikväll, så klockren, och börja peppa nu, duscha bort all vit målarfärg nu och peppa på att dansa dansa dansa till leila k och etype!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback