dubidudumDONE!


målade och målade igår och kunde inte sluta! halv sju i morse tittade jag på en färdigmålad lägenhet, sedan på klockan.. och i spegeln, där såg jag en dalmatin. färgen har nästan fursvunnit från kroppen nu. kom också i det ögonblicket på att jag haft musik på hela kvällen och natten medan jag målat/dansat/snubblat från min *stege




* "stege"




var ingen idé att sova sen när jag strax skulle till farmor och ordna plockmat. orkade förörvrigt hålla mig artig i ungefär en halvtimme. sedan föll jag för min sjuåriga kusin och lekte med henne hela dagen, medan de andra diskuterade alla kronor man förlorar på att inte kontrollera kvittot på hemköp när kassaflickorna ständigt gör fel.

busamanda:





det här kortet som gram's hade framme har jag aldrig sett. min kuss är sig sjukt lik. min hockeyfrill (minns inte att jag hade det) är nästan identisk med den jag typ tolv år senare bar på..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback