babaaj

god morgon. vem sjöng jag duett med igår?


hittade den här bilden som känns som tusen årsedan och inte ett och ett halvt..

matildas nya lägenhet var lika mysig som jag visste att den skulle vara! hon har coolaste bordet ever: en gammal slöjdbänk i trä med kromade ben!
Mcrew upptäckte en ny connection, utöver att vi bor närmare varandra nu. hon var brevbärare i min uppgång förr! ska ta reda på lite mer om den mystiske man som bodde där vars dödsbo jag fortfarande får brev till. väntar ni på spökhistorier?
då får ni vänta för jag hinner inte måla klart köket idag. jobbet ringde. (inte båten själv men haha det hade varit festligt om den ringde och tutade) ska gå på ikväll, hejdå ledighet!




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, lovar att du skrattade as mycket år ditt skämt om båten. Åh jag kommer sakna dig jätte mycket. men om du vill och kan ses jag gära när du har ligglördag puss
Ps. svennis jr hälsar ds

2007-12-09 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback