P3. ekologisk mellanmjölk.


min första regndag sedan jag kom hem. myskänsla i hela kroppen! sprang ut på promenad.

lagat mat till pappsen som han ska få när han kommer hem!

ikväll mönstrar jag på. ut på det böljande blå. ska vara i butiken, bara jobba en natt, hela veckor fick jag i maj.

nästa vecka vill jag:
*rensa garderoben
*laga cykeln
*köpa gitarrsträng
*omformatera datorn och sortera bilder
*pyssla med fotoalbum

och ska ha födelsedags slash hej jag har kommit hem välkommen mig själv-fest. knytis och grilla är tanken.


även om jag kanske inte är lika salig över att gå på ica som förra veckan, så är det fortfarande härligt att vara hemma. jag vill bara lägga all tid på mina vänner och allt jag saknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback