flänga


har alla en liten rousseauperiod i livet? tillbaka till naturen som är mig så kär.

plockade vitsippor utanför idas hus, andades klar vårkvällsluft. det var så fint! sedan blev det spontant träningspass i gamla trakter som slog mig lite i magen. känner mig lika trygg där. hemma. men kör ner en miljard känslor i en mixer liksom.

åkte förbi glufsglufs i fredags efter johandating. rusade till slagsmålsklubben sedan.

lördag hann ge mig reunions med micke, sedan mackan, sedan lollo, CK musikvideoinspelning och mysigaste knytissumokvällen hos janna.

film och promenix med lillanna på söndagen.

utvecklingsdag med stena line på måndagen.. (http://dramanica.blogg.se)

födelsedag igår. middag hos mamma  med en styck farmor, kryddad med anna f.

tiden har flugit och jag blir mindre och mindre snurrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback