god morgon

jasså, jag hade skrivit fylleinlägg i natt. najs. de uppfattas i regel mycket mer dramatiska än vad som är meningen. fast se framåt, ja. men inte glömma, bara inte köra fast.

gick av båten i tisdags, ut i friheten till en ytterst efterlängtad ledig vecka. trodde jag! kunde inte tacka nej när de ringde igår och frågade om jag kunde jobba fredag till söndag. skitbra pengar! så kvar av min lediga vecka är en ledig dag, måndag. och idag, så nu ska jag fixa massa saker. och igår var jag ju tvungen att passa på och gå ut! filmkväll med 'girls just wanna have fun' hos blondie som fixat middag, slutade på uppåt och framåt!

haha nu ringde det just en stackars telefonförsäljare som jag jävlades med! har ju suttit i samma båt så att säga, innan jag satt på en båt haha. vet vad man hatar när man ringer till folk. så jag lät jätteintresserad och drog ut på det så att han trodde att han hade mig på kroken, men sedan simmade jag där ifrån som en ful fisk. moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback