så bra fredag

idag. lalehs nya skiva (REDAN FÖRÄLSKAD I DEN) och lördagsfrukost. jag äter frukost allt för sällan. det blir antingen för sent och nån slags brunch eller snarare brinner. (breakfast/dinner) eller tidigt, stressigt och bara innehållande en kaffe som jag inte hinner låta svalna och bränner mig på. men ibland när jag, som idag, ger frukost lite tid och omsorg så trivs vi så bra ihop, påminns om lördagar när jag var liten.
morgonar är vackra. jag är känner nätterna mycket bättre men just därför är morgonar lite spännande.

igår. mikaels härliga sällskap, och lite efterlängtad shopping som jag inte fått någon större dos av de senaste veckorna till sjöss. nya skivor! mikael fick en också i julklapp. en het nyårströja (johan påstod att inget kan bli mer tilda än min nyårsoufit när jag tog en rökis med honom). en klarröd plånbok. lite fler julklappar. den enda julklappen jag vill ha är julstämnig, har längtat efter min familj! å.

THE OFFICE är nästan PLÅGSAMT ROLIGT. the office ÄR humor. på kvällen hemma hos anna f, och en flaska vin. senare, en till flaska och timmar av bra musik! fan vilken bra kväll.

Kommentarer
Postat av: Janna af Götheborg

"Brinner". Du är ett geni.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback