...


skriver listor med musik jag måste ha med till asien.

roligast igår: anton berättade att när han stressad tog en punktse eller citygöteborg eller vilken det nu var, mumlade utdelaren nåt, anton tittade tillbaka och såg att utdelaren visst inte hade nån mer tidning, och ingen citygöteborg- eller punktsetröja på sig heller.. han hade ryckt tidningen ur en vanlig stackars killes händer!!

sofia skulle rädda min plånbok från att adopteras av gretas bartenders, men när jag bad henne hjälpa mig se till att jag inte skulle slösa den vanliga summan typ hela farmors pension eller så, tänkte jag att hon kanske skulle hålla mitt kontokort. men hon hällde upp rena bacardishottar, ena efter andra. "så! nu kommer du inte köpa lika mycket ute!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback